Gå til vores kundeportal forsyningonline.dk eller klik på billedet herunder.
Her kan du:
Hvordan logger jeg ind?
Når du skal logge ind første gang, skal du bruge dit brugernavn og adgangskode. Begge dele står på din seneste opkrævning.
For at kunne logge ind med MitID, skal du først logge ind med brugernavn og adgangskode. Vi har ikke registreret dit cpr-nr. og derfor er et login nødvendigt for at aktivere brugen af MitID.
Er du tilmeldt Betalingsservice kan du finde oplysningerne på din betalingsserviceoversigt.
Modtager du din opkrævning med posten findes oplysningerne direkte på papiropkrævningen.
Modtager du en elektronisk opkrævning på mail findes oplysningerne til højre på forsiden.
Når du er logget ind med brugernavn og adgangskode kan du tilknytte/aktivere MitID i venstre side. Vælg Funktioner og følg instruktionen direkte på siden.
Bemærk at du skal logge af og på flere gange for at lave tilknytningen fra brugernavn og adgangskode til MitID. Det er helt rigtigt.
Bonusinfo:
Efterfølgende behøver du ikke logge ind med MitID. Du kan også fortsat logge ind med brugernavn og adgangskode, selv om du har tilknyttet MitID.
Har du flere forbrugssteder (både hos os og andre forsyninger der bruger denne løsning) kan du tilknytte MitID ved at logge ind med brugernavn og adgangskode på hvert enkelt forbrugssted, herefter tilknytte samme MitID.
Efterfølgende kan du blot logge ind med MitID og vælge det forbrugssted du gerne vil se data for.
Hvad kan jeg bruge kundeportalen til?
Her kan du se hvilke oplysninger vi har registreret om dig.
Du kan selv ændre telefonnummer og e-mailadresse. Navn og adresse kan du ikke selv ændre.
Hvis navn og adresse skal ændres, skal du kontakte os direkte, da det er disse oplysninger vi bruger til at opkræve dig.
Her kan du skrive til os, og vi kan svare dig i tråden.
Der er ikke meget plads at gøre godt med, skriv kort eller skriv flere gange i samme tråd.
På nuværende tidspunkt skriver vi ikke uopfordret til dig ad denne vej.
Her kan du se dit vandforbrug på timebasis.
Brug afgrænsning af visning til at få det data du gerne vil se: måler, dato, periode.
Du kan se det data vandmåleren sender, det betyder at der somme tider kan være perioder uden data. Disse data kommer lige så snart vandmåleren kan komme af med data.
Her kan du se dine opkrævninger og du kan se om opkrævningerne er betalt.
Opkrævninger hentes ved at trykke på det lille ark ude til højre.
Opkrævningerne er tilgængelige her, lige så snart de er sendt ud.
Her kan du melde flytning.
Vi modtager også gerne flytninger på siden Flyttemeddelelse.
Hvordan får jeg hjælp?
Her i bunden af hjemmesiden kan du se vores kontaktoplysninger, giv os et ring i vores åbningstid, eller send os en e-mail.
Udenfor vores åbningstid er der vagttelefon og her bliver kun sørget for henvendelser, der er akutte og derfor ikke kan vente til vi igen har åbent.